Sunday, December 7, 2008

HAH...........sayalah Nong atau nama sebenar saya Justina Tuyundo...Nama nong tu sebenarnya nama timangan.Nama kampung katakan... Walau apa pun, saya cukup bangga dengan nama saya.

kepada semua pembaca blog ini diharap dapat memberikan komen yang membina untuk saya memperbaiki mana-mana yang perlu..

Sebenarnya blog ini terhasil hasil daripada bantuan sepupu saya iaitu Cikgu Majaron Masial yang mengajar di SMK.Tandek hasil saranan daripada Cikgu Androd Sadian,Penolong Kanan SMK.Tandek yang juga merupakan bekas cikgu sains saya dahulu...Terima kasih yang tidak terhingga kepada dua insan ini yang menbantu saya menghasilkan blog kampung saya.

Dengan terhasilnya blog ini,saya berharap dapat berkongsi segalanya tentang kampung saya dan masyarakat kampung secara keseluruhannya...Semangat setiakawan,kerjasama,toleransi,dan kejayaan yang dicapai oleh warga salimandut secara keseluruhannya akan saya kongsikan kepada semua agar kita dapat berkongsi pengalaman,ilmu dan segalanya...

Semoga blog ini menjadi kenangan sampai ke akhir hayat saya....Tuhan memberkati...Amin!
Hidup TUMUNDA SALIMANDUT!!!!!!!!!...............

No comments: