Sunday, December 7, 2008

Gambar ini diambil pada 8 FEBRUARI 2008, bertempat di Dewan Banquet Hall,Intekma Resort & Convention Center, Selangor Darul Ehsan sempena kursus IT Puteri UMNO Malaysia. Jangan salah faham pula yea...ketika ini Datuk Noraini belum bertudung lagi... Saya mengucapkan thanks very much to Datuk kerana sudi bergambar bersama saya.Datuk memang seorang yang peramah dan mesra rakyat...All the best for her 4ever...Amin......

Datuk Noraini merupakan Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia merangkap Timbalan Menteri Sumber Manusia pada ketika ini...Selamat maju jaya kepada Datuk..

Saya menghadiri kursus ini mewakili Bahagian P.168 Kota Marudu untuk persediaan menghadapi pilihanraya umum yang bakal diadakan.

Thanks very much for mantan Ketua Puteri Bahagian P.168 Kota Marudu,Puan Mazrin Yubing yang saya sayangi dan kasihi kerana memberi peluang dan ruang kepada saya menghadiri kursus ini.

Semestinya Warga KG.SALIMANDUT bahhhhhhhhhhhh.......

Gambar ini adalah gambar kenangan di antara saya dengan Datuk Noraini Ahmad Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia yang juga merupakan Timbalan Menteri Menteri Sumber Manusia..."Akar keladi melilit selasih,selasih tumbuh di hujung taman,kalungan budi junjungan kasih,mesra kenangan sepanjang zaman"....

1 comment:

Lebon Botong said...

perjuangan itu kekadang pahit ... sdangkan manisnya blm tau dapat. salimandut perlukan gagasan minda kalau mau mencipta sejarah